Pracovnice / pracovník nákupu a prodeje

Pracovní náplň

  • Příjem a zpracování zákaznických objednávek.
  • Nákup materiálu – vystavování objednávek na dodavatele.
  • Kontrola skladových zásob materiálu.
  • Tisk a kompletace výrobní dokumentace.
  • Práce s ERP systémem – veškeré administrativní činnosti se provádí v ERP systému.

Požadované znalosti a dovednosti

  • Středoškolské vzdělání ekonomického směru.
  • Praxe v oblasti nákupu výhodou.
  • Základní znalost práce s ERP systémem.
  • Znalost práce s MS Office.
  • Komunikativní znalost cizího jazyka (AJ nebo NJ, na úrovni B1).
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Nabízíme

  • Mzda po zapracování 35 000 Kč (hrubého) včetně prémií a ročních odměn.
  • Další mzdový růst.
  • Příspěvek na penzijní připojištění 300 – 1 000 Kč měsíčně.
  • Dotovaná závodní strava.

Kontaktujte nás

  • Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám Váš strukturovaný životopis.
  • SWISS – FORM a.s.
  • Nerudova 369, 362 21 Nejdek
  • Telefon: +420 353 333 262
  • E-mail: blazek95@swissform.cz
  • www.swissform.cz

© 2018 SWISS –FORM a.s.
Impressum | Kontakty

Webdesign Karlovy Vary

Tento web používá soubory cookie. Cookies používáme k ukládání vašeho nastavení a preferencí a analýze návštěvnosti našich stránek. Svůj souhlas udělujete SWISS - FORM a.s.

Spravovat cookies